dagens middag


stekt lax med kokos-limesås och wokade sockerärtor


jess skriver:

Härlig mat carr!!.. blev jätte bra design du får knåpa på min sen när tösamaja kommer :D.. Ringer imorgon Lovvee!..

Jossan skriver:

Heeello!!



Du.. Jag har fått erbjudande från pingpongbarnkläder.se att ha en tävling även jag. Nu är det såhär att jag kan absolut ingenting om bildredigering eller något sådant.. Så jag undrar om inte jag kan få härma ditt tävlingsinlägg? Alltså, coopa bilden du fixat och sno texten? Jag kan ju givetvis ändra lite om du vill?:)



Självklart får du säga nej, jag kan nog hitta på nåt själv om jag kämpar:D Kan nog fixa i paint eller nåt, haha:p

Mamma skriver:

Vilken middagsmeny du haft under veckan, mums;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar