det går bra nu

Jag älskar att det regnar snö,
för vi ska på birsta om några timmar och jag hade grinat en skvätt om vi var där inne då det var strålande sol ute. ska köpa lite kläder till Nolle och sen får vi se, kanske till och med får med karln på en fika, kan inte tänka mig att han har suttit på ett café och surplat kaffe förut så det kan bli intressant.

jag har lockigt hår också, känns skönt att vakna upp på morgonen och bara behöva dra fingrarna igenom håret för att vara redo för dagen!

förövrigt så är jag på bra humör igen, upp och ner, ner och upp. ; )

KIKKI skriver:

haha, ja du får ta och köpa den :D Tacktack, jag hade hellre haft erat hus ;) haha! Men men, det kommer det med om några år :P

Katarina & Neo skriver:

Hoppas du får en bra kväll!

Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥ skriver:

Åh, snyggt lockeri!

Härligt när man har självfall!



Får passa på att önska dig en trevlig helg.

Kramar från Camilla

Denise - Ännu en mammablogg! skriver:

sv: nej det har aldrig strulat :( Men gjorde så att jag skulle ta ut mindre denna månad så jag slår vad om att dom missat att ge mig pengar!! Fast har ju pengar kvar plus att gubben fått lön så det är ingen fara :)

Catharina skriver:

Fina lockar!!!

Snart pappa. skriver:

Birsta är damn nice.

Erika - Gravid skriver:

Tack för omtanken vännen! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar