en heldag i stan

Idag åkte jag och Nolle in till stan redan vid tjugo över sju. jag skulle nämligen göra en permanent på min mormor och för det fick jag 300kr, som jag såg till att unna mig någonting själv för, fick med mig dessa två klädesplagg hem iaf. träffade elin på stan för en kaffe på charm och sedan åkte vi hem till jessica och hälsade på henne och stor magen. stötte även på min moster och kusin på stan, som jag förövrigt ska få ett vitt vitrinskåp av som vi ska ha i vardagsrummet, perfekt. + en träningsmaskin så man kan röra på fläsket även då det regnar.

i helgen hoppas jag på finfint väder, för då ska vi inviga grillen här och sedan blir det sterio och ljus på altan för en nattlång sittning, i hope. nu ska jag leka med Nolle, tjing! : )


Snart pappa. skriver:

God Eftermiddag!fina klädesplagg! På tala om det, slutet av april kommer vi shoppa ännu mera saker till bebisen :D desaker som vi behöver hem ofc.

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. skriver:

Tusen tack! :)



Catharina skriver:

Snyggt!!

jess skriver:

snyggt carr! pratade med jocke också vi kommer om det blir fin väder och om mina förvärkar inte är jobbiga:)..

nikita skriver:

snygga plagg du köpt :D me like!



ska vara med i din tävling så fort tiden finns, =)



kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar