en nyvaken bebis och mamma



Noel gav mig ännu en liten sovmorgon, tjugo i åtta klev vi upp, sweet. har nyss haft lite morgonmys i soffan och nu ligger liten och leker på golvet med sina tråkiga leksaker, imorgon ska han få någonting som blinkar och låter så kanske det blir lite roligt igen. om några timmar ska vi rulla neröver indal för en träff med eleine och lilla alice, blir nog en promenad i det förhoppningsvis fina vädret.

Vi hörs på sen! : )


Snart pappa. skriver:

Alltid bra med en "liten" sovmorgon :) jag undrar hur det blir med vår sömn senare! nog ska de gå bra. Nu har jag skrivit en förlossningsrädsla som Emma har! :)

j-s skriver:

Hej!

Jag har lagt upp en tävling i bloggen precis som jag tänkte att du nog skulle kunna vara inresserad av att delta i! http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/april/vill-du-vinna-ett-paslakanset-i-lantligstil.html

Kram Johanna-Sofia ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar