en super helg

puuh, det har varit en lång helg.
i fredags åkte vi ner till stan då johan slutade jobbet, en sväng på birsta och inhandlade nya kläder till Noel och jag hittade ett snyggt linne på carlings + brun utan sol servetter. blev en slö kväll i mammas lägenhet bara och tidig kväll.

på lördan åkte vi en sväng ut till birsta igen, hälsade på Noels gammelmormor och sedan skjussade jag johan och grabbarna till pokern i granloholm. på kvällen kom elin till mammas lägenhet, vi satt på balkongen och drack iskall bacardi och vin, mamma agerade barnvakt och sedan drog vi iväg till jonas dit det kom lite folk senare, bla johan och co. då allt dricka tog slut där så delade vi på oss. jag hängde på swing, tobbe och magnus ner på stan en sväng och sedan kom mamma och hämtade upp mig då det var sjuka väntetider på taxi och jag var för lat för att gå till haga.

idag har jag sovit, sovit och sovit. haft en sjuk mensvärk och varit allmänt slö. har nästa precis kommit hem, städat igenom huset och nu ska vi se lite film och blir nog några sötsaker också..

Hoppas ni haft en toppenhelg! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar