för det är lördag

Här är vi vakna och glada.. blev tidig kväll igår, redan kl halv elva sov vi nog. ikväll är det syndernas syndkväll, äntligen har det gått två veckor och det är lördag. kilona går neråt, så det får jag unna mig.. tog några smakprov på godispåsen igår och satan så gott det var.

Förövrigt så går det framåt för Noel. Han ställde sig upp för första gången från liggandes i onsdags, med hjälp av gåstolen. och igår satt han hela vägen hem från hammarn och sa "Bah-bah-bah-bah" vet inte om det är babblarna som påverkar eller om han försöker säga pappa.. roligt med nya ljud är det iaf och hela dagen idag har han använt ljud vi aldrig tidigare hört.

nu ska jag dricka upp min frukost och sedan får vi se vad som händer.. : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar