första dagen med nutrilette har startat

Har just servert Johans kusin en toastmacka och jag skulle ljuga om jag sa att den inte såg ut att smaka sjukt jävla gott. som att det inte räcker så tog Johan och gjorde minst hundra stycken toast igår kväll, men vid det tillfället smakade faktiskt min shake minst lika gott.

Har just intagit min andra shake för idag och känner mig ovanligt pigg och mätt, då jag i vanliga fall bara tryckt i mig en äcklig macka vid det här laget. då Johan slutar vid fyra så ska jag och Noel vara redo att hämta honom vid jobbet, sedan rullar vi in över stan för att inhandla våran nya braiga mat + en våg, fanns tydligen på öb för 99kr.

och istället för att äta en alldeles på tok för sen middag då vi kommer hem, så ska jag ta en sallad på vägen in eller hem från stan, självklart utan sås. tack och lov är jag inget för pizza och tar i vanliga fall gärna en sallad, men hur ska jag klara mig utan min älskade vitlöksdressing? är den egentligen så onyttig? tänker jag fuska första dagen? nej, får re-searcha lite innan.. ;b

sara skriver:

en sån shake innehåller ju oftast de du behöver i en måltid fast kroppen behöver ju även lagade mål mat så bra du äter ett sånt ialfall. du kan ju börja köra en vecka ca de är ju mycket bättre att ta en shake än inget alls helt klart. tänk bara på att man kan gå upp i början för att kroppen får mer näring än den är van vid om du sällan äter frukost lr lunch innan den börjar gå ner :) håller tummarna för dej med kram :)

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

undra ifall jag skulle klara mig på shakeisar. Känner att vågen börjar rulla upp nu :P



sv: haha nej, ingen bra kombo där inte haha.

sara skriver:

gör du egen vitlöksås med tex turkosk ypugurt å vitlök är den absolut inte onyttig tvärtom turkisk yougurt är jätte nyttigt

Snart pappa. skriver:

Vad hade du för cravings när ni väntade på sonen?

E skriver:

Såg inte att du hade kommenterat det sista för några dagar sen förrns nu, missat det. Ja det stämmer att man var/är ledig halva torsdagen & det är alltså denna vecka som jag är ledig. Ja, jag ringde dig den söndagen i allafall,men shit the same. Ja förstår det, men vi får hitta på nåt nu istället när det finns tid då. Jag är ju ledig hela veckan så kanske kikar upp nånting nu i dagarna då!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar