friday... im not in love, not even clooose

Fyfan vilken helvetes dag, eller ja egentligen inte nu i efterhand. men just då mitt på dagen minns jag det som "värre än såhär kan det knappast bli" och ändå är det en sån liten skit sak.

den som känner mig vet att jag hatar att vänta och är det kl tolv då är det tolv och inte tjugo över eller halv ett. men nu har hela dagen gått och kl har fortfarande inte blivit tolv, kan man säga.

jaja, blir ingen handling idag heller.. otankad bil och en unge bak = ingen hit. johans arbete drog ut lite, eller ja rätt mycket och allt som kunde gå fel gjorde det. och det gör väl ingenting egentligen, men att sitta och vänta, en timme till, en timme till, klar om två timmar osv tills klockan blivit en massa mer är inte kul, då kunde man klart planerat sin dag annorlunda så hade jag sluppit suttit här hemma. och ja, nu skiter vi i handligen. Noel lägger sig vid sju och man åker ju hellst inte in med en sovande bebis i pyjamas. kom iaf iväg på den lilla icabutiken här i byn så fick med mig allt till Noel + Kaaaaaaaaaaaffet.. som jag suktat efter hela dagen.

Noel sover i bilen och jag ska ta en fet en jävla kopp svart lagomtvarmt kaffe med mjölk. och det kommer smaka så sinnessjukt gott och förhoppningsvis lugnar det mina nerver lite. hela dagen har dom varit i kaos och jag har hittat de saker jag sökt på de mest underliga ställena, hjärnan min fungerar helt klart inte alls i stress..

jaja, trevlig fredag eller nått.. blir nutrilette till middag idag, då johan inte lär komma hem på en massa timmar till!

Anonym skriver:

Haha ja du ää rolig du,men varför i hela fridens namn kom du inte upp och lånade ett paket kaffe-här finns alltid kaffe!!

Love Oliwers mamma <3 skriver:

Det är min syrra :P hehe så jag vet inte vart hon köpt de..men jag kan fråga om du vill ;)

kram Love

Jennifer skriver:

Vilken söt liten kille ni har :)

Erika skriver:

Tack :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar