intillanna

Tänkte ta och tipsa er om en butik med en massa finfina kläder
. Den där Emma ni vet(?) som jag alltid skriver om i min blogg, det är nämligen hennes kusin som äger denna butik och i helgen då vi skulle in för att handla påskmaten så tog vi en extra sväng hem till hennes "gamla gård" och där höll denna Anna precis på med en kläd och smyckesvisning för hennes butik. hade jag haft pengar så hade minst två klänningar fått följa med mig hem.

så har ni lessnat på att gå runt i samma gamla gina kläder som resten av sverige denna sommar, då borde ni ta en titt in hit. Huvudbutiken håller till i Luleå, men bor du någon annanstans i Sverige så går det lika bra via hennes hemsida.

Ta en titt in redan idag vettja, du lär inte ångra dig.. för att komma dit, klicka HÄR!

Anna skriver:

Tack snälla Carro, för att du gör reklam för mig på din blogg. Välkommen att höra av dig när du vill, ifall du vill handla kläder. Eftersom du länkat till mig ska du få 10% rabatt eller fri frakt, vilket du vill.



Länkar dina bloggar-vänner till min hemsida gäller samma sak för dem.



Vi hörs! /Anna


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar