lagoma bitar spagetti

Nu blir det storkok på köttfärssås och spaghetti till Noel. Jag har ju hela tiden påpekat och sagt att min lilla kille minsann inte klarar av den "stora maten" ännu, (alltså 8månaders burken). egentligen har jag väl mest varit orolig för att han ska sätta i halsen och jag ska hamna i panik med ungen upp och ner i tro om att han ska dö,.. (vilket hänt alldeles för många gånger). Men för några dagar sedan fick han en burk till lunch och han åt minsann upp nästan alltihopa utan att ens harklat till sig en gång, så ja.. han är ju snart 8 månader och måste väl få bli stor nångång han med, så nu ska det lagas mat för stora killar med farliga bitar i lagom storlek.. : )

Nikita skriver:

jaaa i promise det kommer bilder =)

men just nu är det bara ett tomt rum , så fort vi köpt möbler och fått dit så =)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar