skaka baby skaka

Så mina kära vänner.. imorgon är det sista dagen att gotta sig med påskmat och onyttigheter för på tisdag kör vi igång med en nystart, kan inte säga igen faktiskt.. för jag har aldrig varit en sån som startat "ett nytt liv" varje vecka, jag har aldrig behövt då jag alltid varit nöjd med min vikt. men nu vill jag faktiskt ner några kilon så man kan ha på sig sina vanliga jeans och en tight tröja till utan att det trycks ut fett ovanför byxlinningen.

jag är så jävla inspirerad och har gått och tänkt på det så pass mycket i påskhelgen, så jag bara velat att den ska försvinna förbi fort så jag kan börja.

just nu sitter jag och letar goda, nyttiga och enkla recept, eftersom jag kommer äta middagen som vanligt + ett mellanmål och bara använda pulverdieten till frukost lunch och kvällsfika. som jag i vanliga fall inte ens äter, så tror jag kommer bli bra mycket piggare också slippr jag tvångstrycka i mig flera mackor eller annat onyttigt då jag och noel ska åka iväg någonstans, bara för att jag måste få i mig nått.. kan man ta en shake i bilen istället, fan så mycket lättare.

så ja, imorgon är det påskmiddag hos johans mormor, sedan kör vi! och räknar ner dagarna till lördag då man får gotta sig lite igen och satan så jävla gott det lär smaka!

sedan uppskattas peppande kommentarer då jag startat! : )

..och jag kommer självklart uppdatera er med mått och vägning om det nu sker någon förändring. måste köpa en våg också ja, var hittar man en billig sån? ikea?



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar