skötning på golvet



Minns inte sist då jag bytte en blöja på Noel då han faktiskt legat på rygg, det händer inte. Så för att han ska slippa fara ner i golvet så har jag tagit bort skötbordet och sköter numera blöjbytena på golvet istället, mer plats blev det också och det där skyddet kan man ju lätt flytta undan.. : )


mamma skriver:

Bra tänkt gumman;)

Marih skriver:

Ny bloggadress from idag! Kommer succesivt sluta med den nuvarandra. Maila mig för att få den nya adressen!

sandris skriver:

Hihi :) Fan vad sött! :) Och även Väldigt smart! :)

Emma Viklund skriver:

Fint badrum och smart det där med underlägget... Igår tänkte jag på vad jobbigt det är då Viggo inte ligger still, han ligger verkligen inte still längre ochd et är jättejobbigt och då tänkte jag att man skulle tagit bort skötbordet och bara använt sig av underlägget, bara plocka undan och ta fram då det behövs :) SMART!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar