smalt är gott


Fia skriver:

Tack så mkt för den här påskhelgen! :) Allting var helt perfekt! Vi får ta å göra om de så fort vi kmr hem från oslo ;) Ni får hade så bra så länge ialf! kram fia

madde skriver:

ååå jag vill ochså gå ner!!! jag har så många jeans jag inte kommer i efter ha vart gravid! sen vill jag INTE köpa nya! jag vill gå ner till min vanliga storlek :/

i vanliga fall äter jag bara middag har allti vart dålig på att äta regelbudet..nu försöker jag äta frukost,lunch middag! me de går sädär..

vill så gärna komma i jenasen tills sommaren ju!



dom där pulverdrinkarna, är dom mättande? är dom inte äckliga?:D

kram på er

Sandra [2barnsmamma] skriver:

allt såg mumsigt ut! :)



Skulle bli glad om du ville rösta på mig i tävlingen Sveriges snällaste föräldrablogg - http://www.barakaffe.nu/



Ha en bra dag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar