tredje dagen



Har ingen våg hemma, men förstår att man inte gått ner någonting under de två första dagarna, men man känner sig ändå lättare på något sätt. kanske någon svullnad som lagt sig?

hur mycket och hur fort kan man tänkas gå ner?

enligt hälsovakten ska jag gått ner 6kilo som är mitt mål till i mitten av maj, det låter ju helt sjukt. nån som lyckats med det och sedan hållt vikten? jag tänker fortsätta som jag äter nu för resten av livet om så behövs, har lagt upp ett program som tillåter mig att äta riktig middag + ett mellis, sedan får jag unna mig något till helgen. det är enligt mig hållbart i längden iaf.

ni som käkat nutrilette kombinerade med annan kost, hur har ni lagt upp era mål under dagarna?

(det ser mindre ut än vad det är, jag skulle gärna lägga upp en bild på fläsket då det pressas utanför linningen då man har på sig tighta jeans, men jag tror jag skonar er från det)


Denise - Ännu en mammablogg skriver:

du är ju redan i topp :D

KIKKI skriver:

Ja, håller med denise. Varför hålla på och gå ner i vikt när du redan är smal och har jättefin mage? :O:O:O och inte en enda liten bristning! Tokfia ;) Du är så fin som du är nu! :D Men självklart är det bra att äta BRA MAT, man mår ju mycket bättre av det :) Lycka till med allt :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar