5 saker som irriterar mig

1. människor som lever på andra. varför köpa egna cigaretter då alla andra har?

2. människor som klagar på sin låga lön
. plugga eller sök nytt jobb.

3. människor som har för mycket självförtroende. nej, du är inte snyggaste inte smartast heller, det finns alltid de som är så mycket bättre än just diiig!

4. skrytiga mammor. min dotter sover heeeela nätterna, äter alltid en stooor 8månaders burk och grinar aldrig. nej, men så är din man sjukt ful istället.

5. människor som inte kan ta en konflikt. försvinn till eran lilla fantasivärld där problemen löser sig själva, där kan ni sitta kvar tills ni ruttnar och dör.

så ja, vad irriterar dig?

(inspiration till listan från denise)

Denise - Ännu en mammablogg! skriver:

håller med dig om allt!



Du, mina pengar kom itne heller idag..hoppas för all del att dom kommer på måndag!

KIKKI skriver:

Bra lista! :D Det jag hatar mest av allt är nog fan "skrytiga mammor" Okej, att man skriver någon gång IBLAND hur himla duktig och underbar sitt barn är, så blir det alldeles för mkt när det skrivs om HELA TIDEN. Hoppas du får en bra helg! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar