dagar hos elin

Igår hade jag och Elin en liten "lankväll" i hennes kök. Blev en två glas vin som avslutades med vatten, ibland kan man. färgade även håret, en tjej i butiken tyckte att jag som var så ljus skulle satsa på en mörkblond färg ist för ljusbrun, även om jag ville ha håret ljusbrunt.. så det gjorde jag champagne hette den nog, men inte kan jag påstå att det blev någon jätte skillnad, syns dock mer idag. får se hur det ser ut då man fixat till håret och satt i förlängningen, spännande.. fick iaf bort den oseriösa och slitna "blond-ska-man-vara-även-om-det-ser-ut-som-skit" looken.

Jag och Noel vaknade kl 8 imorse, har tagit en dusch och vädret till ära så har jag vräkt in mig med brun utan sol, känns som det skulle kunna behövas i brist på sol ute.

Senare idag ska vi hämta mina betyg, Jessica skulle även möta upp oss och göra samma sak. Sedan ikväll blir det sims här för oss alla tre.. skoj! : )

JESS skriver:

;)

Eleine skriver:

Haha, även att jag köpte hårfärg igår och ska också satsa på den mörkblonda färgen :) Hoppas ni har de bra!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar