gardiner vare

Igår kväll fick jag upp de nya gardinerna i köket och de passade in helt perfekt. Jag har alltid velat haft vit/beige/brun rutiga gardiner där och de ger en såndär "jag-måste-baka-nått-vad-som-helst-baka-baka-baka" känsla.

Tänkte bjuda med mig utav en bild, men eftersom saker och ting har en förmåga att gå emot mig och jag uppenbarligen inte ska ha en blogg med bilder, så går det inte. är det inte batteriet som är slut, så är kameran borta och i det här faller kabeln, typiskt hörrni. men eftersom jag är en sån genomgo människa (läs: ungenharsovititvåtimmarochjagharintelängrenågontingkvarattgöra) så har jag byggt ihop en bild, enjoy! : )



äre inte underbart så säg?!


Emma S skriver:

haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar