hem ljuva hem

Nu är vi åter hemma i lugnet igen, efter några dagar i stan. eftersom jag fortfarande inte hittat igen kamerasladden så snodde jag några bilder från jessica istället.. : )

juste.. våran storkille går nu, eller det har han väl gjort ett tag, men nu är det på riktigt och han tar sig fram långa sträckor mellan rummen och ställer sig upp mitt på golvet och knatar iväg, även fast krypningen fortfarande är populärt.. hade mer än gärna lagt upp en video, will be.. så fort sladden hittat sig tillbaka.

Har även varit hos studievägledaren idag. blir till att plugga PsykologiA och FöretagsekonomiA i höst på distans och sedan kör vi igång med heltids plugg i januari och 2-3terminer framöver. ser framemot det så sjukt mycket och studiebidraget låg på bra mycket mer än förväntat, även extra tillägg för att man har barn.. sweet!



(bilderna är klickbara)


Eleine skriver:

Vad roligt att plugga!!! Vart gick du för att få hjälp av studievägledare? Hur mkt ligger studiebidraget på? måste man ta lån för att klara sig? Haha, tusen frågor!! Jag är också sugen på att plugga :)

jess skriver:

Härligt carr! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar