besöksrekord : )

idag är jag utvilad, johan steg upp med lilleman och jag sov till nästan halv tolv. nu ligger Noel ute i vagen, diskmaskinen är ur/och i plockad, tvättmaskinen är igång, allt är ihop plockat och kaffet är fortfarande varmt. lovlie!

igår var jag och noel som sagt hos min älskade elina, som altid en massa trevligt och kommer nog rulla in där någonting i veckan också, får passa på så länge man är hemma och ledig, tiden går ju såååå snabbt.

ikväll ska vi fixa lite med lillemans rum, har ju inte gjort någonting där än. känns mindre viktigt då han har ca 1år kvar innan han ens kommer vilja leka där, men sen är det ju kul att fixa, så lite ska vi nog få till.. uppdaterar er senare! : )

nej, nu ska jag läsa alla miljoner blogginlägg som jag missat. ajo, har även haft över 100 unika besökare de senaste dagarna, kulkul : D

Catharina skriver:

Ja det är underbart att sova! Lisa sov från 00 till 07.30 inatt, somnade sedan om efter liten amning till kl 10.45.. Härligt!! :-)

jess skriver:

haha ja jag vet! kommer nog aldrig någonsin äta vanlig falukorv igen :P.. när amn väl vet vad sånt innehåller nu mera så spyr man :P.. men ringde förut men ska på middag och sånt nu ledig imorgon ring under dagen om du vill gumman :).. puss <3<3<3 älskar dig


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar