de små sakerna som egentligen är störst

tidig morgon, en sambo hemma, kaffe och nyhetsmorgon. trodde faktiskt att vi skulle ner till fyndlagret idag, men johan hade tydligen svarat mitt inne i sitt cs spelande och det var inte alls idag han hade tänkt, buhu. tro jag ska ta med mig Noel ut på lite pulkåkning sen, om det inte är för kallt ute? har faktiskt inte kollat graderna än.

imorgon ska nog jag och Noel ner på maxi och handla iaf. blev ju aldrig i förrgår, hade åkt fem minuter då jag ångrade mig och svängde ner till Emma och Anton ist, dagen efter (igår) var det som planerat att jag skulle åka ner igen, men det var så fruktansvärt kallt ute, så jag gav fan i det och satt inne och drack kaffe istället, Haha. men bättre lycka imorgon, för nu behöver vi verkligen fylla på lite ;b

johan har även lovat mig att jag ska få göra en liten beställning hos stilero.se eller eikkala.se, har hittat så sjukt mycket fint där 8 super fina saker som kommer förgylla vårat hem för ynka 500kr. men det blir nästa vecka då vi får in pengar, skulle få för johans 10dagar förra veckan, men fsk strulade ju som vanligt. skulle egentligen fått dom pengarna i slutet av september, men dom hade tydligen en uppgift fel utan att kontaktat oss, suck.

lääängtar ihjäl mig iaf, de senaste 4 månaderna har jag unnat mig 1 bikini och 3 små saker från eikkala för 249kr. tack och lov har vi haft en massa presenkort att bränna, annars hade jag förmodligen självdött.

jaja, nu ska jag kika igenom alla internet sidor som finns i världen, för att få så mkt som möjligt, för så lite som möjligt. sjukt vad ekonomisk man kan bli och vad bra man klarar sig på bara johans lön om man bara vill och köper sånt som är väsentligt.

Ha en skön söndag alla, för det ska vi ha!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar