en massa jävla trubbel

igår var inte min dag, idag var inte min dag.. har stora förväntingar på morgon dagen.

för att göra två ganska långa historier relativt korta.
gårdagen: en skrikande noel under halva birsta visiten (övertrött, tänkte han skulle ta sin vila i vagnen på ikea, gillades INTE), då vi kommer ut till bilen så tror vi att låset frysit, noel gallskriker, det är -15-20grader och ikea har stängt, vi kan alltså varken värma oss i bilen eller på ikea och noel har en tunnoverall på sig = panik. upptäcker efter panikartade 15-20min med eldning av nycklar och telefonsamtal att jag använt audi nyckeln istället för den till passaten, bra där.

idag: ska ut vid elva, skjussa hem elin, rulla utöver birsta för att köpa badbyxor till noel, handla mat och sedan åkte hem. men biljävel är kall och vägrar starta, borde jag iofs fattat.. men visste inte att det skulle bli -20 och hade ingen motorvärmare där. försöker med allt och både elins pappa, joel, robin och john kommer i varsin omgång för att hjälpa mig. och tillslut efter att fått tag i rätt motorvärmare, som idiot grannen drog ur då vi kopplat in den i hans uttag en snabbis, som han förövrigt inte ens använde.. och lämnat en lapp med texten "jag betalar för min motorvärmare, gör ni? IDIOT!".. bittra jävla människa, tur för han och alla andra att det inte var jag som träffade han efteråt, hade nog inte varit lika trevlig. ja iaf, fick koppla in den med en skarvsladd igenom köksfönstret och vänta en massa innan vi kunde provstarta den igen, men startar den?? NEEJ!! slut på batteri. fick vänta yttligare på starthjälp och kvart över 6 var jag hemma. tröttare än tröttast!

nu blir det kaffe och film för oss!


jessica skriver:

Sv: hehe tack :) Jobbig dag ser jag :p

jess skriver:

Fyfan va tärt men tur att ni kom hem iallfall :O..:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar