ikea, ikea, ikea.. älskade lilla (stora) du!

idag så har jag och mamma (och noel såklart) varit på ikea. kom hem med en massa småsaker.

matstol
haklappar
hängade-sak-ovanför-noels-säng
plastlåda för noels leksaker
vit sand/stenar
blockljus
flytande värmeljus


..allt för 400kr, perfekt. sedan kom robin och emelie hit en sväng och noel riktigt mös ner sig hos sin favorit morbor och skrattade på en massa, som vanligt då det är dax för läggning och man bara vill att han ska vara vaken med en istället, lägligt ;b

hittade även en burk med perfekt mellanmål till noel under dagarna. "banan och päron i yoghurt", köpte en massa sånna burkar, billigt och bra på willys.

nu ska jag lägga mig och sova här i mammas soffa och imorgon ska vi åka till elina, mys. kilander kom även hit med en motorvärmarkabel förut här ikväll, så imorgon ska jag slippa bli stående, tack å tack.


Carro - Bebis i magen skriver:

Tack :)

Fast jag är inte så stor egentligen. Det ser nog mest ut så bara för att jag är så kort :P

Har än så länge bara gått upp 11kg. :) Men lite mer läre de ju bli.



Underbart ska de bli iallafall :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar