like we did back then

jag ger upp. har gjort om grötkokningen fem ggr nu, glömmer skiten på spisen varenda gång. ska jag behöva stå och stirra på skiten för att inte glömma bort den, eller ställa ett alarm iofs, men då lär jag inte minnas varför det ringer. jäjä.. sparar äppelbitarna, bättre lycka imorrn. stackars noel blir utan mellis nu (?)

imorrn skulle jag som planerat åkt ner till stan och hämtat elin. men nu verkar det som hon kan åka med min bror ist, kanon! blir ett glas vin med elin och en massa prat antar jag. låter nog som jag sitter och pimplar vin varje helg nu, men jag har fan inte druckit mer än 2 glas (som är typ 1/4dels fyllda), Haha vad håller ja på med? jag får ju egentligen dricka tjugo glas om jag vill, orka försvara mig. men ja, man vill ju ha kontroll och inte känna sig vinglig då Noel kan vakna och behöva vaggas om. + att jag glömmer bort mitt vinglas nu för tiden och det har till och med hänt att jag lämnat en skvätt för att jag inte orkar dricka upp, Haha... VAAA?? låter ju helt sjukt ja vet. men antar att man tänker lite annorlunda om saker och ting nu, lika bra det.

nää, säängen väntar. vi tänkte se en film, men jag samlar hellre energi inför morgondagen.. lääängtar sönder! : D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar