storkok av purér, två.

De senaste dagarna har det blivit tidiga mornar för oss, 6-7 har han fått för sig att kliva upp. men inget mig emot, det passar lägligt då johan åker till jobbet och sedan har han somnat för kvällen kl 20 varje kväll.

nu ligger han ute i vagnen och sover och själv ska jag starta stor kok av purér, har fått låna en stavmixer av emma, så nu ska det nog bli mer mosig konsistens. tyckte de förra purérna blev lite för grova, så de sparar vi till längre fram ist. jaja, lägger upp recept och sånt då jag är klar! : )

kikki skriver:

här går vi också upp mellan 6-7 tiden, dock ska det inte sovas innan 10 ändå :s :P

Erika skriver:

Åh, vad roligt med fler som gillar det! Trodde jag var ensam :'). Men kryddan är ju A och O för sjutton ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar