tack men NEEEEEEEEEEEEEEJ...... tack!

Men iaf..den där killen, Joel Kinnaman eller vad han heter. är det bara jag som ser hur otroligt osnygg han egentligen är? en pinnig kille utan muskler, med ojämn skäggväxt och tunna okyssvänliga läppar. Tänk bort den charmiga bad-boy blicken och kvar blir endast en ful 30åring. Taaadaaahhh!



kikki skriver:

meeeeeen, han ÄR snygg! :D

jess skriver:

carr! han är den snyggaste hunken någonsin. jag vill mumsa på honom men får icke!

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Bättre lycka nästa gång, kommer komma upp snart igen så :)) Slumpen är inte alltid rolig:P Kram

Emma skriver:

Fel fel fel!

Du får kolla en gång till, för du har fel!

Tack för en bra blogg!

Matilda - 19år & Snart 2barns mamma! skriver:

hahah ne han är verkligen inte snygg, ja det är en liten pojke vi väntar ;)

Elin skriver:

Men haha carro, nu tycker jag faktiskt att du får visa alla hur en snygg kille ser ut då?! Lägg upp en bild så man får lite hum om din smak då kanske... Inte för att jag tycker att kinnaman ser spec. bra ut men han ser ju bättre ut än många andra.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar