då var det helg igen

Idag har vi bara haft en lugn hemma dag.
jag fick sovmorgon till 10, då Johan och Noel åkte iväg och fikade med Johans arbetskamrater. Sedan har vi varit och handlat lite vin och till grillning imorgon, sedan har vi bara slöat och lekt med Nolle.

Noel springer numera en 3-4steg imellan soffan och oss, full jävla fart är det och det är inte sällan han tappar kontrollen och ramlar, hade varit skönt om han var lite försiktigare.. mer avslappning och mindre skrik, men ja.. det är roligt då det går framåt iaf : )

Nu sitter jag och surplar lite vin och ska kika vidare på vad internet har att erbjuda, var ett tag sedan man hade tiden och lusten att klicka runt.

Trevlig helg på er! : )

..Ajo, juste Noel satt i vagnen på affären idag och fick hålla i ett mariekex paket, helt plötsligt börjar han harkla sig och gör spy grimaser, då upptäcker vi att han bitit av en stor plastbit som han satt i halsen. upp och ner med ungen på affären, tror att faran är över och ger lite vatten, men då fortsätter han igen. kikar återigen in i hans mun och nu ser jag plastbiten längt bak i gommen/halsen, plockar ur skiten och tröstar en rädd liten kille. Hemskt och pinsamt, då det utspelade sig mitt i en affär, tack och lov befann vi oss bara i Hammarstrand.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar