helt jävla slut

Idag har vi bara glidit runt.. har köpt världens snyggast jeans och skor till Nolle + 3par mjukisar, två par tröjor och strumpor för presentkortet på kappahl som han fick av sin farmor.. men kameran har tagit slut på batteri och jag kan inte ladda upp några bilder, tyvärr. : /

Förövrigt så har mormor köpt en ny vagn till Noel idag, en lite mindre vagn som vi åkte till stöde och inhandlade. fortfarande med korg under, liggläge osv.. men en smidigare vagn att ta med sig och perfekt att ha senare då den gamla vagnen förmodligen hamnar på dagis.

Sedan har jag varit till Jessica en snabbis, blev mest bara jagade av Nolle och hann inte sätta mig ner lugnt och prata som jag sett framemot men ja..

Noel fortsätter sin överenergiska period, som han haft sedan han föddes och är inte lugn en stund, sjukt jobbigt då han är överallt samtidigt. Går fram och tillbaka mellan oss och springer hela tiden flera steg, ramlar, slår sig, blir förbannad, grinar. nu önskar jag han kunde lugna ner sig lite för min ork är helt slut.

Vi är fortfarande kvar hos mamma iaf, får se hur många dagar vi stannar.. imorgon ska jag träffa Elinpelin iaf, bli bra dä! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar