våra dagar hos mormor



Dagarna bara springer iväg och motivationen till att blogga är fortfarande på noll.

igår var jag mamma, Noel, Elin L och Elin Ö på slädaviken och solade. på kvällen satt sig jag och Elin L i busbacken, drack vin, surrade och käkade kex, avslutade kvällen på stan tillsammans med alla 40åriga semesterfirande, en sjukt skum och jobbig åldersgrupp, no offense mamma och alla.

idag har jag knipsat av min guldring som halvt skavt av mitt finger, varit hos Noels gammelmormor, solat och busat med Nolle. Johan kom även in till stan för några timmar sedan och ska sova här hos mamma med oss inatt.

Imorgon drar vi oss hemöver igen och Johan är ledig fre-sön, blir en lugn och skön helg. hörs på!


Mamma skriver:

Ja vilka härliga dagar tillsammans!Vi hann med en hel del, tror nog att lillen kommer att sakna mormor, hihi:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar