+/-


Idag är jag på sjukt bra humör
, första dagen på 6veckor som jag inte behöver känna tvånget av att plugga då Noel ska vila. Fick mitt slutbetyg igår och det hamnade på MVG, så jävla skönt.

Ett plus/minus är att det är pengar idag, men vi tar oss ingenstans eftersom det måstes bytas kylare på min bil och den kommer inte fören i eftermiddag, med lite tur.

Ett plus är att vågen visade 57.1 igår, efter en helg. jag var helt säker på att jag gått upp med tanke på hur jag ätit den senaste tiden.

Ett minus är också att våran digitalbox har kraschat, så nu har vi ingen tv. utan har istället en massa filmer och serier på bärbara som går runt hela dagarna.. saknar nyhetsmorgon och vakna med the voice :b

Nu ska vi dricka lite varm nyponsoppa för onda halsar. Sköt om er!

Cattas liv och tankarliv och tankar skriver:

Vilken fin bild på dej!!

Cattas liv och tankar skriver:

Vilken fin bild på dej!

jessica skriver:

<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar