efterlängtade helg!


Underbart med fredag!
vi har bara varit hemma alla tre tillsammans idag, Johan har skruvat lite med bilen som inte vill fungera som den ska och Noel har lekt, myst och snorat på. Ikväll blir det lugnt i soffan och tidig kväll, för imorgon är det fest, tjo faderittan lambo. Försittning och iordninggörelse(säger man så?!) hos Lennie, sedan blir det födelsedagsfest, följt av ett besök på krogen.

Jag har hunnit solat några gånger och smörjt in mig med brun utan sol, lockat hårförlängningen och köpt mig ett nytt vitt linne (74kr carlings). Vinet har vi redan hemma och Noel ska få vara med sin mormor. Allt lutar åt en lyckad kväll! : )

Mamma skriver:

Längtar efter gopojken, kul för er att ut och roa er!

Och jag får vara med min lilla sötnöt:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar