still sick.


Här fortsätter vi att vara sjuka
och inatt låg jag vaken till kl 3, kunde inte somna pgr av en fruktansvärd värk i halsen, sprang ner och gjorde thé och lyckades spilla ut det kokande vattnet över hela handen, kylde med kall vatten en lång stund, men värken vägrade avta. nu hade jag med andra ord både värk i halsen och handen, så pass intensivt så jag knappast kunde somna om.

Vid 4 tiden var jag i närheten av en blund, men vem vaknar då? om inte Noel, lika förkyld han, en timme tog det för honom innan han somnade om. så idag var vi trötta och johan kom hem vid lunch tid med en massa saker från apoteket som vi var i behov av, men inte kunde handla eftersom vi är utan bil fortfarande. så nu är han hemma med oss och det känns rätt behövligt, en gnällig och sjuk bebis är ingen lek då man själv känner sig mörbultad.

Nu har jag legat i soffan och kikat på senaste avsnitten av "how i met your mother" och "the big bang theory". tänkte baka bullar idag, men jag tror vi skjuter upp det och bara vilar istället. känner mig kokhet, skakig, trött och hela ansiktet värker, satans förkylningar!

Mamma skriver:

Åhh, stackars er, krya på er, Kram:)

Anonym skriver:

men huvva :( man borde inte få vara sjuk :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar