det var en gång en tisdag

Blev en fika i stan med Lennie och Elin idag. Nolle tiggde åt sig en ballong på birsta och sedan drack vi kaffe och diskuterade intellektuellt kring samhällsfrågor och stundande världshot(?). 

Nu har jag skrivit klart en halv redovisningsuppgift och fortsätter vidare imorgon, måste ventilera huvudet lite innan det trillar av(?). Ångrar att jag tog på mig plugg nu i slutet av mammaledigheten, men sista veckan nu.. får se hur det blir med nästa kurs, känner att jag kanske borde (måste) lägga min energi på min kära son istället, den här tiden kommer aldrig tillbaka och det är bara två månader kvar tills vi ska gå åt varsitt håll, skiljas åt, sköljas bort från varandra, klyvas som ett äpple, delas som smaken på en skinka osv, osv.

jag vill inte ha ett nytt idag, ge mig en ny imorgon..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar