direkt från trädet




SVENSKK skriver:

Haha! Ja.. en del påpekar att jag fortfarande arbetar men jag tycker ju som så att så länge jag kan arbeta så är det lika bra. Behöver ju pengarna och dessutom så tror jag att jag skulle klättra på väggarna här hemma om jag bara var här. Men snart så blir det till att vara hemma. Kommer att gå hem fredag nästa vecka dvs. 17 september sedan är lilleman beräknad den 28 september. Så lite tidigare går jag allt. :)



..och just ja, kanske bör tillägga att jag arbetar på Telia kundtjänst så jag sitter ju på en datorstol hela dagarna vilket inte är allt för ansträngande för kroppen. :)

Elin skriver:

Hej! Jaa, men vi får ta o ses nån annan sväng! Jag går i skola hela veckan osv, känns tärt verkligen nu när allt ligger framför men bara att bita ihop antar jag. Måste få igång en lite bättre diciplin! lr hure stavas. Är så jävla trött dygnet runt just nu..



Ja, haha testade ju rida förra veckan för första gången på 8 år! Träningsvärk i fem dagar efteråt. Men det var kul så tänkte väl att jag kan fortsätta med det i höst i allafall:)



Puss

Elin skriver:

Oj, råkade kommentera från sofies blogg den var visst inskriven på datorn:P haha..

Elin skriver:

Många kommentarer från mig nu haha! Men nu har jag en fråga! Sitter på skolan och ska skriva en till krönika i svenska C och så ska jag skriva en presentation av en känd person. Men tänkte börja med krönikan & tänkte ifall jag kunde skicka den till dig när jag skrvit färdigt så att du kan kolla igenom den och säga vad du tycker? Känner mig lite osäker på det själv så tänkte att det alltid är bra om ngn annan läser innan ja lämnar in o du brukade ju skriva så mkt förut! Vore skitbra!:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar