en onsdag

Shit vilken energi jag har idag,
men ändå en sån där skön och avslappnad känsla i kroppen, sånt händer inte? inte mig iaf.. förutom nu då. Sweet!

Jag ska ta mig en kopp thé, en dusch, peela och brun-utan-sola, färga ögonbryna och bädda rent i sängen. Får se vad som händer senare idag, men blir förmodligen lite lek på gården och hemma mys, vill passa på att umgås med min lilla plutt och gosa så mycket som möjlig nu, för sedan ska vi ju vara ifrån varandra i flera dagar.. buhu, bara tanken gör mig tårögd. en sak att vara ifrån varandra och veta att man ändå kan ses, om man vill. men nu, flera miljarder mil ifrån (typ?) och inte ens på fast mark.. allt släpper nog bara man får i sig lite avslappningmedel, men resan ner då man ska känna att varenda meters färd blir ett längre avstånd mellan mig och mitt gos.. nä, så får man inte tänka?!

Mamma skriver:

Det blir en härlig resa för er:) Och lilla Noel får vara med mej, Mys:)

jess skriver:

vet hur det känns, dom små varven amn springer i spåret när man ha barnvakt gör att man springer fan fortare för att komma hem till Ebbis. :D.. konstigt sånt där . Det är ju lite längre stund för dig nu men ni kommer ha så kul! :)..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar