lek på drakborgen

Hej bloggen!
Nu har vi precis kommit hem igen efter att ha spenderat förmiddagen på drakborgen med bästaste Emma och Anton. Grabbarna körde på järnet och Noel somnade som en stock nu på vägen hem, vaknade dock då jag stannade bilen på gården som vanligt, men jag lyckades få honom att somna om igen inne i hans säng, så där ligger han nu och ska få sussa vidare en stund till.

Annars så är Lennie påväg hit på lite kaffe och resten av kvällen kan jag sitta med gott samvete i soffan, då Noel fått lekt av sig idag och jag faktiskt inte behöver storleka med honom.. :b så funkar det va?

Får tacka min kära sambo för att han inte fixat bilen än, så att den fortfarande går slött som satan, samt min vän Emma som låg framför mig då det hade fet snutkontroll i krånge.. körkortet är kvar, tack å tack!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar