magsjuka?!

Illamående, kallsvettas, yr, svidningar i magen, trött och spytt två ggr imorse. nu hoppas jag att Noel somnat i vagnen, för då ska jag bara lägga mig på soffan och vila. håller tummarna för att det inte är någon magsjuka, har förmodligen med stress och magkatarr att göra, jag vet inte alls.. kan inte komma på att jag ätit något konstigt iaf..

Noel har tid på Bvc kl 13:30 för 1års undersökning och spruta, men det får nog pappa komma hem och följa med honom på. vet inte hur jag mår då, eller om det är lönt att komma dit och smitta ner en massa människor om det nu skulle vara någon slags magsjuka? svinigt jävla jobbigt har det varit på morgonen iaf, med en energisk bebis och en mindre pigg mamma.. jaja.

Grattis Elin på födelsedagen! : )

Cattis skriver:

Usch då!



Krya på dej iaf!!



KRAM

emma s skriver:

Nej fy. Hoppas du blir bättre snart :/

KIKKI skriver:

men stackare, usch :( krya på dig!!!

Malin skriver:

Jobbigt! Du får krya på dej!!

Hoppas du mår bra snart!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar