kryssning

Juste, det har jag ju glömt att berätta.

Den 1Okt åker vi iväg på kryssning. Karibien tror jag det blev, strålade sol och vi skulle väl bli borta en månad eller så? läste inte så noga. eller så var det Åland? minns inte.

Vi (jag, Johan, Lennie och Tobbe) åker iaf buss ner och hem, vilket kan resultera i en 2dagars då vi inte anländer till Svall fören 00:05 på lördagen/söndagen. var ju inte igår man streckdrack så det kan ju bli intressant?!

Resten (Emma, Niclas, Tomas och Magnus) åker bil ner och förhoppningsvis så kommer allt gå enligt planerna så hela gänget stiger på båten tillsammans..

Att jag längtar ihjäl mig är knappast någonting jag måste berätta. Kul att få lite utgång och samtidigt slippa Sundsvalls uteliv. Nedräkningen har startat!


jeesss skriver:

Mina pengar dog carr :O.. ringer tydlgen med halebop hallå och betalr 49 öre /minut.. ???... men iallfall fan va nice att ni ska åka iväg!. :).. Ska fylla på mobilen vi hörs i helgen så berättar jag om krogrundan (A) älskar dig <3<3<3<3

Mamma skriver:

Det blir härligt för dej och Johan, en minisemester, och lilla Noel är med mej:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar