snart så

 

Idag sköt vi fram allt en timme, Noel åt lunch strax innan 10 och nu sover han. Måste väcka upp honom vid 12, för då kommer Johan hem och vi ska åka ner till stan. Jag ska till tandläkaren och eftersom de bokat in mig på 80min, så kunde de inte lova att det fanns någon som skulle kunna passa Noel så länge, så då får Johan agera "barnvakt" : ) 

Sedan ska vi hinna med lite handling som Noel ska ha i helgen och jag ska handla med till några enkla mackor att ha på bussen och annan billig bukfylla att ta med. Låter som en riktig gammkärring känner jag, mackor på bussen.. Haha, men jag kan verkligen inte njuta av någonting som kostar pengar och att köpa sånt bara för att bli mätt känns rätt trist. Sedan blir det lite bolagshandling till bussresan ner, fast tror jag ska ta med mig vinet jag har hemma ist för breezer.. shit, jag har inte ens påbörjat mina ekonomikurser och tänker redan som en blivande ekonom :D

Fick även 2vg:n och 1mvg på mina inskickade redovisningsuppgifter, riktigt nöjd.. med tanke på att jag stress skrev allt! : )


KIKKI skriver:

Tack :) Men du är minst lika fin med dina clip on :) på dig ser det jättebra ut! :D Men nej, jag skickade tillbaka mitt hår, orkade inte :P så jag gjorde allt hos frisören! :)

Cattas liv och tankar skriver:

Ha så himla kul i på kryssningen!!



O BRA jobbat med pluggningen!! Härligt att det flyter på!



Kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar