dä bidde en hemmadag

Idag gjorde vi oss färdiga & tänkte rulla ner över dagis, men då jag gick ut för att starta upp bilen lite innan så insåg jag snart att vi hade ett liiiitet problem. Bilnyckeln var i Johans bil, som var på hans jobb nere i Lögdö. Så där sprack den planen om dagis för Noel & plugg för mig & vi fick en mysdag hemma tillsammans istället.

Nu har vi både Lennie & Noels morbror här på besök.. & imorgon ska Noel vara hemma från dagis & vara med sin morbror, de ska nog åka lite skoter på lägdan här utanför, sedan ska Noel ta ut sin fyrhjuling & elbil för att inviga dem utomhus för i år. Själv ska jag bänka mig framför datorn för lite plugg, fick faktiskt en hel del gjort under Noels vila idag.. djepp klockan ett fick jag honom att somna & gla blev vi båda för det.

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska mjuka ner mig i soffan! :)

Bjuder på en bild sedan i lördags, då Noels farmor med familj + Noels farbror, flickvän & kusin hälsade på. Även Noels mormor var här & var senare barnvakt på kvällen då vi skulle iväg för att käka thaimat! :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar