en trött kille

Hämtade Noel på dagiset i vanliga ordning klockan tre & som vanligt hade inte lillskrotet sovit någonting. Han var supertrött & bara handlingen på affären kändes motig, men han lunkade fint på där inne med sin lilla vagn & la i både det ena & det andra, tack och lov är det alltid frukt och grönsaker, så det var bara att hunka upp pengar & betala för kalaset, typ! :b Väl hemma så ville han inte gå in, vilket var förståeligt då det var super väder ute. Så han fick ta med sig lite leksaker ut på altan & fikade lite fruktsallad medans jag gjorde iordning middagen, perfekt! (även fast jag fann honom nedanför altanen ett flertal gånger, i ett försök till att rymma).

Ja, tillbaka till sömnen eller ja, inte sömnen under dagarna. La honom ännu tidigare ikväll, redan klockan sex, så med all förhoppning vaknar han innan sju imorgon & vill sova på dagis. Känns dumt att önska att han ska vakna tidigare då jag hatar att kliva upp, men prioriterar hellre mysiga eftermiddagar än som nu, fulla av gnäll och tjaffs. Gör verkligen ont i hjärtat att bara bråka på varandra & att se honom trött, orkeslös & ledsen. Håller tummarna på att han vaknar kring 6-6:30 imorgon, varken tidigare eller senare vore bra.




Mamma skriver:

Vi får hoppas att han återgå till att sova en stund på dagen så ni får en trevlig em tillsammans:)

Mitt lilla gos!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar