första tandläkarbesöket

Nu känner jag att det blev många inlägg här.. men har ju glömt att tala om att Noel ska till tandläkaren imorgon eftermiddag (=viktigt). Han ramlade för någon dag sedan & slog framtänderna hårt i våra ekstolar i köket, så hårt att det nästintill forsade blod (kändes åtminstonde så) & det har nog aldrig gjort så ont i mig någon gång, säkert inte på honom heller. Såg så hemskt ut att se det komma så mycket blod från honom & tänk så många gånger man ska vara med om detta, nä usch.. måste slå bort dessa tankar. Ofta känner jag att jag är gjord för att vara mamma & leva familjeliv, att det var mitt kall här i livet.. samtidigt som jag är alldeles på tok för vek för det. Denna oroan kommer bli min död!

Ja, hur som haver.. så ska han iallafall till tandläkaren med sin pappa imorgon vid fyratiden. Antar att det inte är någon fara skedd, men lika bra att de får kika på det ifall det skulle bli någonting i framtiden & vi helst slipper strul med hans försäkringsbolag (har även ringt in dit & anmält detta)

Nej, nu blir det big brother! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar