Hej! jag är sjuttiofe... ehh, tjugoett!

Tro det eller ej, men jag ska baka ikväll. Jag älskar att baka & det lugn som infinner sig då alla dessa ingredienser i slutänden resulterar i ett bakverk är konst & terapi för själen. Redan då jag bodde i min lilla tvåa i stan så älskade jag att baka, även fast jag i nuläget värdesätter det högre, då det inte är ofta man får denna tid för sig själv. Är frågan "vad skulle du göra om du hade en dag kvar att leva?" så är bakning svaret. Haha, nej.. eller jo kanske, så illa är det.

Ikväll blir det brödbakning.. fytusan så gött! ;D

Emily skriver:

Okej, inte så svårt kanske? haha :D

Blev så sugen på Hallonstängerna du hade på din blogg, så nu ska här bakas :D

Emily skriver:

Haha! Hoppas jag med! Den såg lite deformerad ut... Men vi får se. I'll let you know! 10 minuter kvar tills de är klara ;)

Emily skriver:

näää. nu ger jag upp! misslyckades med noblessen med! Får nog baka när lillen sover! fattar inte vad jag gör för fel? haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar