långledigt

Puuh, nu är veckans arbete inskickat och jag tar nu lång ledigt. Har fått tillbaka på mina två andra uppgifter ett vg & ett mvg, så nu måste jag få högt på den här + de andra två nästa vecka. Nästa måndag kör jag igång med rättskunskap & företagsekonomi, det ska bli intressant! :) Fick även mitt MVG som slutbetyg på etik & livsfrågor.. & det satt som handen i hansken, allt slit gav tillslut resultat & det känns grymt! Apropå grymt.. hämtade ut bikinin idag, sjukt nöjd.

Nej, nu ska jag ner & gona mig lite i soffan innan morgondagens handlingslista ska skrivas. Hoppas ni alla får en trevlig påsk om vi inte hörs på nå mer. Tror jag ska vara off the internet & bara umgås med familjen hela helgen, får se hur det går! :)

Sköt om er & varandra! :) (tänker som vanligt på alla stackars barn som bara kommer få uppleva bråk, fylla, svek & magont här i dagarna... men ska inte gå in nå mer på det, då kommer det bara sluta med att jag gråtandes sitter här & skriver något i novellform.. men som sagt, ta hand om varandra!)

Emma s skriver:

Men hua, ja det är tyvärr så hos allt för många. Ibland har man det oförskämt bra kan jag tycka. :/ glad påsk. Vi kanske hinner ses något föresten :)?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar