så äre

Vet ni vad? jag & Noel har precis städat igen.. näst intill det enda som fungerar då han är rastlöst och tjurig. Vi putsade även fönstrena i köket, som vi inte hann med sist och vilken skillnad det blev.. nästan pinsamt hur det sett ut innan.

Nu ska jag fortsätta stöka på lite nere, sedan kommer Lennie & kikar film med mig. Johan skulle jobba över lite & kmr väl hem lägligt tills man ska sova.. :)

och ja, förresten.. jag får tillbaka 2800 på skatten. Har i regel fått tillbaka allt mellan 6-8000 varje år & eftersom jag bara varit mammaledig i år så antog jag att jag inte skulle få ett jota, om möjligen få betala tillbaka då jag ansett mig fått för mycket varje månad efter mina uträkningar.. men så vad glad ett dåligt mattesnille kan göra än. Passar perfekt för lite semester i sommar! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar