easter - you gotta love it

Jag älskar påsken.. åtminstonde i år. Tidigare år har jag tyckt det varit en onödig högtid & knappt orkat tagit fram påskriset. Men hur kan man inte älska påsken? den är tillräckligt kort för att man inte ska hinna lessna på den, den symboliserar vår (vilket är den bästa årstiden enligt mig), man får smälla i sig en massa gosaker & inreda hemmet i den härliga & glada färgen gul. Sedan att barnen på påskägg, man får äta den underbara påskmaten (lax, sill, paté, ägg, rom)  & dricka litervis med must (sprit?) gör ju knappast påsken sämre.

Jag ska sätta mig & skriva ihop en riktig påskmeny, måla påskägg tillsammans med Noel, klä påskriset & ställa fram alla påskgrejer vi har (ca 2st). För i år älskar jag påsken. gör det du med! :)

Torsteinjeanette skriver:

Really great site man!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar