påskris & en mobil mindre

Idag är Noel hemma med mig, Haha ja.. faktiskt inte pgr av kvävningrisken & hans hetsätning av stenar.. utan för att hans tänder jävlas med honom (vilket går hand i hand med hans hetsätning på allt & jag tror detta ätande kommer lägga sig i och med att tänderna slutar jävlas, eftersom han faktiskt i princip slutat med att stoppa saker i munnen) & han inte kommer till ro riktigt på kvällen. Han sov fortfarande vid 8 som en stock då jag försökte väcka honom & eftersom man måste ringa dagis senast 8 om de ska vara hemma, så beslöt jag mig för att vi skulle vara hemma tillsammans & ha en hejdundrans mysdag... jag misstog mig. Förmiddagen gick bra, men sedan har vi både åkt runt 1½timme för att finna påskris & blött ner & förstört min nya mobil i vatten, så nu fungerar den inte.. det + en massa tjaffs.

Blir plugg ikväll istället.. Lennie är här nu & jag är helt slut i huvudet. En riktig skit dag har det varit.. blandat med en massa mys såklart & lite utelek.. Tror dock på en mysig eftermiddag istället! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar