studieavslut

Fan vad pluggningen har flytit på bra idag.. så bra att jag är färdig med kursen & kan ta helg med familjen, lovlie! Fick tillbaka min senaste uppgift med ett mvg & jag är rätt säker på att jag får ett mvg som slutbetyg med, helt beroende på vad jag får på de senaste två inskickningarna.. men kommer bli sjukt besviken annars.

Nu ska jag ringa Csn eftersom jag inte fått pengar av dem på två månader, då skolan inte sänt in några studieresultat än. Kommer annars ganska lägligt med tre månader direkt nästa månad innan Bulgarien. Fysatan vad jag längtar!

Update
Studieresultaten hade kommit in & pengarna med inom en vecka, danke!

Tindra skriver:

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar