filmtajm & svull

Kör igång med en liten rysare, sedan tänkte vi lugna ner oss med "your highness". En massa onyttigheter är obligatoriskt & svullar det gör vi tills nästa måndag, då allvaret drar igång igen & vi ska börja våra nyttiga mat & allt annat veckor.. Haha, Johans idea not mine. Tror faktiskt jag har en grym ämnesomsättning, äter ofta en massa skit & tränar aldrig.. innan graviditeten så kunde jag trycka i mig en chipspåse med hopp om att gå upp några gram. Men nu är jag ju bara tjugotvå & det är väl ungefär då kilona brukar komma smygandes.. jaja, var var vi & hur fan kom vi in på det här?! ska se film iallafall & svulla.. gotta love it!


Louise skriver:

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla min 100-110 läsare blir din här på http://bellelouise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment



Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar