fint spenderade timmar

Puuh.. för att vara våran sista semesterdag tillsammans, så har vi varit väldigt effektiva. Det har dammsugits, torkats & skurats. Tvättats, vikts & tagits reda på alla saker för återvinning. Även Noels rum fick sig en total genomgång & jag har lagat en köttgryta.. på grädde & kalvfond, så simpelt & hur gott som helst.

Mina studier börjar ju som sagt idag, men första veckan såg så lättsam ut att jag kör två veckor nästa vecka istället, eller möjligen lite grann nu på kvällarna. Programhantering är det iallafall & jag har bestämt mig för att köra kursen utan bok, då den annars kostar en femhunka & den inte verkade så avancerad iallafall. Noel blir iallafall ledig med mig nu i veckan & i slutet av veckan ska vi nog åka ner till Jessicas stuga med henne & Ebbis.. lite beroende på vädret & så.. men håller tummarna för att det blir sol & att det blir av iallafall! :)

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan vi bänkar oss i soffan, för att se fortsättningen på "The hunting in Connecticut", som förövrigt är en sjukt obehaglig film..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar