Haft världens underbaraste dag med Jessica...

100media_imag183 (MMS)

Haft världens underbaraste dag med Jessica och barnen. Äventyrsparken, lek, fika och mys. En öl i lite solsken och glada barn. Kunde inte bli mkt bättre. Nu säger vi godnatt! :)


Dorothea - Ett nästintill trillingliv skriver:

Tack! Ja, att få en sån här nyans av rött är inte lätt. Jag har dock belönats med världens starkaste hår så jag kan bleka och bleka och färga och tona utan att de märks på håret, därför gav jag det en chans. Och jag är SÅ nöjd att jag gjorde det, blev verkligen precis som jag ville ha det :)

alexandra skriver:

hejhej!

nu har jag frågestund på bloggen. så om du skickar in en fråga så skicka gärna in en fråga,om vad som helst. skulle bli jätte glad! :) du får en länkning till din blogg från min om du skickar en fråga. så klicka på länken här nedan och komentera i inlägget som heter FRÅGESTUND :)

http://alexandrahissing.blogg.se/2011/august/fragestund.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar